waikeWaike

japp nue jag vaken och är galet sjuk! haha aa så jag ska försöka krya tills imorgon då jag e reserv eftersom jag stod den igår :) btw, vi vann 3-1 mot hesselby HAWK (tror de stavas så) känns ganska bra att vi vann eftersom jag var så galet sjuk. men men, är man bäst så e man ;) haha nee, men vi var ganska bra igår ;). så nu tar vi Tullinge på Söndag.. igen ;)

idag blire att ligga och kurera mig, som jag redan berättat, mamma kommer snart och ska laga mat till mig :D aldrig fel med mat ;)
jag kommer ha gaaalet tråkigt idag! så spelar ingen roll vem due hör av dig och var social!!

pösssss



typ nån annan gång när jag var sjuk eller nåt. (orkar inte ta nån bil, slö som jage)

Kommentarer
Postat av: någon

varför är du så dålig på att blogga nu för tiden??? :(

2011-11-13 @ 14:00:18
Postat av: Anonym

Kan du berätta om Rålambshovsskolan? Skulle vara asgulligt! Ska kanske börja i sjuan & då vill jag veta ifall du är gulliga som går där osv. :)

2011-11-20 @ 00:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0