bilder

tänkte ladda upp lite bilder från matcherna i helgen som jag tyker e lite skojiga.

om ni undrar vem det är som tar alla bilder och redierar på varje matc så e det bästaste Anette (sofias mamma) som gör det! det är jätte kul o supergulligt av henne! HISS till henne igen ;)




våra tränare som var lite trötta efter dagen innan med match.


haha, kolla pettsons min!! x') haha vi har iaf kul i laget ;)



Meja på uppvärminen



Taggade tjejer?








hahahahaaha, alla ni som vet hur elak jag e med människor som inte är som dom ska.. asså fattar hur mycke  jag garva! o så kom det några längstmed sarjen i full fart så han var tvungen o hoppa över! men den ar förhög! så han typ fick hopa höjdhoppssrång över x') haha jag öll på att trila av bänken.. x') o sen kunde jag ju inte visa att jag garva så aa.. hahahahahahahahahaha, aa..







haha, här tror jag fan e bilden efter hoppet o han precis rest sig upp o ska klättra över igen ..


haha vad gör jag?


o här lixom?



asså jag vet ingen annan som kan bli så muppig på bilder ;)



hehe söt ställning. blev iaf mål :)




hehe söt anja ;)



kolla fett sär. med tjocktöjan ser jag ut som ett sumo!.. men kolla när jag tahit av mig


haha o så bah typ spnkig.. whopsii allt e bah kläder;) fast ne


aja orkar inte mer nu. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0