Det regnar :(

hur tänkte gud när han gjorde så det regna nu? han kan ju inte bara missat att jag plattade håret i morse o ska ut nu o så regnar det?! han måste tagir sovmorgon vaffan den jäven!! så någon som har kontakt med han (inte Jesustanten, dig e jag lite rädd för men är endå ett stort fan, lite konstig de där :S) be åt han att sluta kissa eller sina små änglar (hans små slavar) sluta pissa. han kan vänta tills då jag sussar söt i min säng och John blund flyger omkring, får om det regnar kanske john blund stannar inne och skiter i att lägga äckel-gul-sand i mina ögon. det är så jobbigt och ta bort på morgonen! så ni som har kontakte.. BE FÖR FAN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0