goden morgon

úppdaterade ju inte mer iår så skriver om vad som hände

igår

japp, drog ju t pappas lägenhet den var jätte fin, eller assså. den var ju inte klar, men e dom hade gjort var fint :) fick sedan skjuts till farmor där jag var typ i 6 timmar o snacka med henne. var facktiskt lite kul. sen bläv de full fart t fridhemsplan där jag mötte upp jaohnna o så köppte vi godis :D sen hem till henne, käka o sen till videobutiken. hyrde 2 filmer och köpte nåt mer kommer innte ihåg vad. men nåt chipsliknande. kom hem snacka o sen satte vi på harry potter :D efter halva orkade i inte mer x) så stängde av såå 1/2 film av 3 duktig vi e ;)


aa så nu ligger vi här, hon vaknade precis. ska vell ligga o snacka ett tag o sen ska jag hem för att byta om och sen drar jag till sofia o sen blire kolla på mitt kära lag :P o skrika HEJA MSK, BRA MSK, DET GÖR INGET MSK.. fast de sista hoppas jag inte jag behöver skrika.

aja nu ska vi kolla klar HarryPotter på pöss

 

saknar sommaren med bästavän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0