helgens planer

japp, har egentligen inte planerat så mycke än men

FREDAG

ska i till stan  och möta upp Johanna, Anna och Thea. vi ska vell hänga lite. sen så kska vi på bio! skit cill o bah myyyyyyys.


LÖRDAG

ska säker shopa lite innan jag ska till gärdeshallen då Vi har match mot Bele Barkaby, en div 1 match. e skit nervös för de är typ 1.a div1 match jag står hela. aa, så känne typ press.. men men vaffan de klarar jag vell av.. eller? aa o så har vi inte full trupp.. o bel e lixom bra. men men, vi får vell lämpa som vanlig. Klart vi vinner ;)


SÖNDAG

har inte bestämmt riktigt. men jag ska vara med någon. har inte bestämmt mig för vem. haha är egentligen anska mycke en dag i taget för mig. skulle egentligen träffat Oskar men venne om jag pallar. och GrodaN ska säker vara med Lukas-jäveln.. haha aja men jag kommer på något vaffan! ;) på kvällen ska jag ha söndagsångest och depp som alltid! alla söndagskvällar är lika ångesfyllda ;)

japp de e mina planer det.



haha fiina cheyer i 6.an faan de känndes inte som de var så länge sen!



fiint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0