hihi



nu kanske ni tror att jag lägger upp den här för att jag bah ''åhh lyssna bruno mars låt! så jävla bra'' men nej så efter är jag inte så jag inte vet at den e bajsgammal.. neej utan det är en grej sen 1.a gången jag hörde den de låter som han säger en grej.. aa på 17 sekunder på säger han eys wide open eller nåt, de gfattar jag också.. men nu e de så att jag kan komma på saker som inte andra gör. de låter som han säger ass isrället för eys såå lyssna nu på låen och tänk verkligen att han säger ass så hör ni de.. o lisom ass wide open x) de är jätte kul om man har samma humor som jjag ;) så gör de nu. ni kommer höra hur jävla likt de e..

aa btw de e samma i ''just the way you are'' när han säger her eys her eys look like... aa blablah blaa! haha måste vara nåt med hans utal som bara blir lite snuskigt fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0