Hiss och Diss

Asså jag vill bara rå Dissa några saker

1. Min mamma som inte åker från sitt jobb o hämtar mig på skolan när de spöregnar.

2. Min pappa som inte svarar så jag kan fråga om han kan hämta mig ( o en lien extra Diss på han för att han kommer svara nej om jag hade frågat)

3. Skolan som inte låter mig sova i soffrummet över natten för att jag inte vill gå till bussen i regnet.

Aa nu kan jag Hissa litedå.

1. Hissar att jag inte blev av med min friendsposition! Woow!! Jag få fortfarande äta bullar o kaker.

2. Att jag får träffa GrodaN en snabbis. Har saknat min lilla älskling som fan!

3. Att det är överbevisat att jag inte alltid e snygg. Men för de behövs regn o mössa på lilla mig :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0