@home

nue jag hemma och kollar lite top model innan jag ska in till stan där jag ska möta upp GrodaN. sen kanske vi ska möta upp ångra kompisar och sen blire myyys hos GrodaN. haha aa iaf hon skrev så sjukt rolig grej på sin blogg om mig. hon kanske överdriver allt.. ;) hehe aja klistarar in de hon skrev o hoppas hon inte anmäler mig för att kopierat x)




em ståhl lundström. asjobbig tjej men inget man kan få för mycket av. hon garvar åt anus, cpskadade människor och fula människor. därför hon alltid skrattar när hon är med mig :) nej men henne har jag känt i ungefär två år och hon har väl vänt lite upp och ner på mitt liv. em är nybliven singel, men andra ord desperat så det är bara att köra. vi gick i samma klass men nu har hon lämnat mig. men jag älskar henne ändå och det är henne jag lägger mina telefonräkningar på!



hihi, smågullig, skojigt o lite småll elakt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0