igår

japp var ju på bio med tjejerna men innan det hände de skitmycke sjuka saker!

ja, så kom jag till stan och då satt sem på in&ut vid hötorget. där käka vi skitgod pizza jag och anna flumma på bilder

aa och sen började johanna o Thea typ skrika o leka pruttkudar så då gick anna o jag för vi skämdes. haha o då var thea också snabb på att gå. så johanna satt kavr själv o typ pratade med sig själv means vi tog kokrt i fönstret.

mobbad? svar:JAA!

aja sen så vhillade vi omkring lite. aa o sen ville anna o Johanna sitta o chilla ngn stans men det ville int ejag o Teha så vi gick lit epå drottninggatan tills vi såg en man med en slags flöjt/saxofon aa vi vet inte vad de hete. o så började vi dansa en pardand, fortsatte sedan med fågeldansen. försökte få andra att dana och sså men ingen ville eller joo.. dom ville dansa med oss men vi ville bara dansa med varandra. haha aa o folk filmade och skit. skitkul om jag ska vara ärlig vi höll på att gå av av garv! sen orkade vi inte dansa mer efter 30 min och typ ett par nya vänner o telefon nr. så vi börjad egå runt o låssas som vi inte kunde svenska o frågade var donken eller bion låg fast vi typ stod bredvid de o alla trodde vi vat fett serriösa

aa sen mätte vi upp dom andra 2 lustikurrarna o drog till espressohouse, och tog en chilatte. där vi satt ute o s klagade alla på attt de var kallt då jag började predika o skrika att svensk sommar minsan var såhär.. o så pekade jag på en turk o sa svens sommar! då kom han!! -.- o the filmar allt de här så man ser bara mina ögan när han kommer närmar hur jag bara blir mer och mer rädd o sen tänkte han krama mig jag bah INGEN KRAM o så kramar han mig fast jag typ slänger mig åt sidan o så pussa han mig på kinden.. jag bah! gå till henne där o peka på Johanna så han satte sig bredvid henne isst (skönt) o så börjad ehan ragga husterisk på johanna o jag dog av skratt





(ölen är inte våran utan den kom han med!)
aa efter att tag så smet vi haha o så drog vi till bion, vi såg cray stupid love.



den var så jääääääääävla skönt! asså det var en sån mobbad kille(sonen) aa o så stod han i ett hörn o så kunde jag inte hålla mig jag bah grät av skratt när alla andra var helt tyssta! och jag verkligen bah skrek av skratt och johanna bah käften em! käfften rå! aa o så varje gång jag såg han började jag garva x')



haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! han är så jävla mobbad kolla på han! asså o tänk er han var ännu mer mobad i filmen! asså jag orkar inte! jag bah grääät aa! haha o sen var de en kille som hade så sjukt grymt snygg kropp jag bah ihhhhhhh! aa



den e inte dum asså! haha den var typ snyggare när den rörde påå sig x) mm men men aa.. påväg hem tvingade jag Elias snacka med en skitflummig Em haha, aja sorry grbben. men jag var skitflummig. blir de när jag e lite trött. när jag kom hem deckade jag typ på dirren

aa de var min fredag ;)  den som läste hela är faan cool som årkade!
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0