@ Johannas crew

hejhej, nu ligger johanna o jag och kollar reprisen på IDOL. OLLE HAR KLIPPT SIG!! för er som missat de är jag lite små kär i Olle, eller jätte kär!! han e såå fiiin! o  hans mickrofon hår och glittrande ögon... OCH SÅ KLIPPER HAN SIG!! :( aja jag blir inte mindre kär, bara like besviken. men men. kom hen nån gång igår. vi hade skit kul med Lukas, Herman, Malick, Jack och några till. så jävla flummiga. jag satt och lästa Bröderna lejonhjärta medans Herman o nån skulle göra klart chokladbollsdegen. ;) aja när vi kom hem snacka vi om allt mellan himmel och jord tills jag decka. haha aja i morse för er som har missat på Johannas blogg så har hon tagit en virig bild på mig när jag sover.. e lite små sur över det.. men kan inte vara helsur på Johanna hon e ju så söt!!
suupersöt...
aja idag blire först att möta upp papsen och få nytt busskort och sen kolla lägenheten, hur långt dom komit lixom. sen ska jag till Farmor o träffa henne lite eftersom jag inte sett henne på bajslänge så de kanske e dags nu. aa sen ska jag nog möta upp johanna igen. ska se om jag sover här eller inte. Min kära finaste gulligaste bästaste fantastiske mamma kanske inte gå med på de här (hoppas hon läser detta innan jag ringer) aja men men vi får se hure blir.
nue de olle som sjunger så måste avsluta
puss
'
ser lite cp ut här men endå!! HAN  ÄR SÅ SÖÖÖÖÖT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0