Mobilbloggar

Japp, nue jag hemma o loger i sängen o myser lite ;) haha läser en piistråkig bok som man måste läsa klart typ tills imrg.

Aja, efter skolan drog jag till Elias. Vi typ chilla. Sen drog jag på träning som gick åt helvette eftersom jag har så överdrivet bajsont överallt efter gympan i måndags.. Inte såhär träningsvärk ont utan mer slagit mig, ajj blåmärke Ont så var inte så taggad. Men måste tagga t tills på tors så jag kanske får spela matchen som jag inte tror jag kommer få eftersom De e nog lite Mejas (den andra målvaktens) tur. Så aja
Puss o godnatt <3



Saknar sommaren, saknar dig, saknar oss!! MÅSTE TRÄFFAS mer!!
Btw hann inte ringa! O orkar verkligen inte nu :( lovar mammas död att jag ringer imorgon. Puss älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0