morgonpigg eller vad?

nu har jag då vaknat.. helt normalt att man vaknade lite efter 8!!! såå typiskt bara för att man kan sova huuuuuur länge som hellst idag. men nej nej då vaknar man 8. Idag tror jag att jag ska satsa på att bara vara hemma och försöka bli ännu friskare. för somsagt jag e inte helt frisk. de e bara jag som vill de o gör massa grejer utan att vara frisk. (inte så smart, men de e så tråkigt att vara hemma) aja, på våran match igår (som inte jag var med på men kollade) vann vi med 10-2 tror jag det var. var så svårt o hålla räkningen och snacka med 3 människor samtidigt.
jag igår kommer ni ihåg att jag var på nacka forum o fixa grejer! jag köpte ju tårta o skiit till johanna, eftersom hon fyllt år! ;) köpte 2 grodor x') hahaha asså hon kallas ju grodaN såå de var skitkomiskt att de fanns grod-bakverk. aja kanske kommer bilder om hon lägger ut nåt på de. men mibil hadde laddat ur så kunde varken ta kort eller bloggga om de ;) åkte med sofia/ pettson hem och flummade lika mycke som vanligt. haha den tjejen är värre än mig på att vara konstig ;) *nästan*
aja nu ska jag göra frukost/ett glas obóy ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0