myspis med FF

nu ligger jag  själv i soffan har allmännt myspys! jag tycker det är jätte skönt att få vara helt själv ibland o bara cilla o kan göra lite undliga saker.. aa kommer inte på nåt nu men brukar hitta på nåt otroligt barnsligt o kul ;)

aa, skulle jag ''bara'' handla skor.. men blev lite mer.. aa här får ni se. (inte för bilderna e så bra, för min Iphone camera e som de e) 



vanliga uggs (ser väldigt kalleAnka-fötter ut men e inte så på riktisgt)




faktiskt ganska snygga.




lite underkläder




myspys tröja!!




nån slags blus, skitcool på




Jeans





pälsväst.. ser lite ruggig ut på bilden. men var jätte fin.



kollar just nu på sol, fest och oroliga föreldrar. o snart e de Idol o jag får se Olle :D iiiiiihhhhhhhh lääääääääängtar :) aa ni får en fiiiiin -.- bild på mig just nu :P




MVG på byxorna va? -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0