Sofia Hedberg Pettersson, även kallas som Pettson eller min käresta flumm vän. man skulle kunna kalla henne min bästaste vän.. aa iaf dom 2 timmarna vi umgås på träningarna o på matcherna på helgen. mer skulle jag inte orka vara med snorisen. Men endå hon är så oerhört underbar! kommer på sååå skojsiga saker.. eller när jag tänker efter e de jag som kommer på dom skojsigaste sakerna o hon hänger upp sig på dom! Men sofia är en snäll flicka! eller kanske inte just Sofia utan hennes mamma som kör mig hit o dit hela tiden (Hiss Till Anette) men aa, sofia är någon man är med o alltid skrattar med. eller skrattar åt gör man vell mest. Men man får låssas att man skrattar med henne så hon inte blir så mobbad.
Hon har träffat en perfekt pojkvän! han är söt, lika flummig som sofia o aa, där slutade vell de som var bra med han! han är ganska elak o kallar mig ''forever alone'' och tänker lägga upp en anons på mig på blocket!

''En tjej på 14 år som söker någon som tycks tänkas älska henne lite (aa iaf låsssas) hon kostar bara 14 kr ett för varje år''

så dom passar bra ihop. Om ni undrar hur jag träffat denna ''FANTASTISKA'' människa så har jag det genom träningarna, hon är ganska usel på innebandy men funkar som en vän. neej skoja hon e bra. men inte mer än bra. jag e lixom bra ++. aa såå jag tycker alla som inte har en sofia i din närhet knäpphänderna och säg

''kära gode gu de mig en flummInnebandySofiaBästaKompis2TimmarPerTillfälleVinnarSkalleTeckniken!''

jag vill säga tack Sofia för du finns i mitt liv. o gör den lite skojigare! (hörde du betoningen på lite?)

PS.ses imorgon då jag kan visa hur räkskalarvinnarskalleteckniken går till (wäkskalarvinnarskalleteckneikein)

 


här är hon de lilla gullet..

 

och här!!

puss snygging <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0