Solarium??

jaa, tänkte åka och sola lite solarium. men asså vart finns närmaste solaritum i nacka! har somsagt bara solat i stan eftersom de är där jag känner mig hemma. men orkar inte åka så långt och speciellt inte osminkad. så skulle vara jävligt skönt om jag hittade något nära. vet ni nåt ställa nära mig i nacka?
en grej till som jag stör mig på, många människor som man säger till att man solar solarium då och dp till tycker man är dum i huvet för canser o lalalala.. men vaffan man får lite strålning, men det får man av mobilen, datan allting. och vet ni, bananer är också Canserframkallande såg jag i någon tining. så sluta äta bananer era jävlar. men men jag fattar ju också att man inte får canser för man äter en banan då och då men endå, det är mitt val att jag solar solarium och så farligt är det inte! lev livet vaffan! det är mitt problem om jag får canser. så jag solar solarium och ni äter bananer :)



lite konstigt sätt att sola solarium på? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0