''STACKAR LILLA FJORTIS MIG''

jag stör mig så mycka på alla tjejer som ''inte orkar mer'' ''inte mer med skitnu tar livet av mig'' o blaahblaah blahhhhhh! vaffan! alla har jobbiska stunder o det roliga är att de flesta ''tyck synd om mig för mitt liv är bajs människorna'' har de så jaävla bra egentligen. ett rykte o dom skriver 6 fb-statusar 23 inlägg på bloggen och smsa 33 av sina ''bästa vänner'' (som dom har fast det e så jävla synd om dom o e så jävla ensamma) SHUT THE FUCK UP NU FÖR FAAN! fattar ingen att alla andra blir så jävla trötta. SVAR ja det kan vara jobbigt i livet men vaffan mår man dåligt ringer man vell kanske till sin bästa vän, snackar lite o så får man för fan resa sig upp igen. men nej nej! vi låter alla andra som INTE BRYR SIG veta också! åhh, jag e så galet på sånt! man kan ju ´vara deppig och så. men snälla försök håll det från facebook för jag bryr mig inte ett skit om att typ eran hamster har dött och ni får ett rykte att ni e små fjortis-slampor. så var inte så uppmärksamhetsberoeende o statuskåta om att ni måste synas hela tiden! så TYSST nu för fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0