efter träningen såå..

.. drog jag INTE hem.. utan drog till mammas jobb (wallmans salonger, fö et som inte vet ad de r lägger jag upp ett klipp nedanför) jaa iaf kolla lite genrep, snacka på alla, kolla in allt nytt oh drog in till datan. inte för ens nu insåg jag att jag inte kommer vara hemma för ens framåt 1 -.- asså orkar inte! har skola imogon o allt.. menmen.
medans jag väntar ut att få åka hem så tyker jag att alla ni med skola imorgon ska SOVA!! fatta sönt!! e så jävla avundsjuk att ni kan just nu asså! tänk vad skönt att få ta en dusch, ÄTA (de har jag inte gjort än *stackars mig*) o sen sooova! fatta nice! aja puss o godnatt på er

 

inte så jätte bra klipp.. men visar på ett ungefär.. o så e det massa olika numme och grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0