god morgon!

jepp då har man fixat sig klart och har 15 min över :O? vad hände? aja! idag har vi tema dag på skolan.. FRIENDS tema typ! känns skitbra.. eller inte? varför inte nån rolig för typ astridlindgren eller godis eller olika länder så man får typ 100 olika sortes mat från olika länder.. men neej dom valde friends av allt! asså hallå? man kan ju vara snäll mot dom man vill vara det emot och dom man inte vill så kan man juh inte vara lika snäll.. de är ju inte direkt så att de ändras bara för att nån går upp på en scen och säger ''kärlek, respekt och var lika snälla mot alla! tänk såhär, behandla folk som du vill att dom ska behandla dig!'' serriöst.. aja! vi får sluta tidigare så de e ju positivt! ;) men men, ikvll blire nog bara hemma och ladda infö träningsmatcherna imorgon.. hafr varit så sjukt trött på sistone så trore e bra för mig. btw de är så sjuuuuukt fiint väder så tror jag ska hoppa ner i bibini och solbriller och springa några varv -.-
förlåt för långt och random inlägg ;)



dålig fantasi

Kommentarer
Postat av: Elin

snygg bild :D

2011-09-03 @ 10:22:44
URL: http://asunshinelife.blogg.se/
Postat av: anusorn

jag vet skit snygg :D

2011-09-03 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0