hahahahahahahahahahahahahahah!

asså jag går av! enskalärer e så sär x) linnea har gjort illa armen o ja undrade om hon kunde lägga upp armen på bordet o skriva på datan så.så förklarade hon vad hon hade aft av för muskler. så han sa ''ska du dela med dig nångonting till klassen?'' hon bah ''jag trorinte dom e så intresserade'' då jag började förklara hur de var då han skrek!! TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYST! ASSÅ VÄRSTA PSYKBRYTET! då jag inte riktigt kunde hhålla mig! han e så jävla säääääär! hur kan man bli lärar om man e helt jävlaopedagoisk, fattar inte att alla inte kan enelska o inte klarar av att vi är ungdommar! nått måste lixom hänt vid födseln. så ska jag jobba nu. neej då får jag inte ha headset.. hahahahahah! asså han skapar ju så jag inte kan jobba i huvudtaget x') så från o med nu e jag fan fri från dom hära lektionerna eftersom han är så extremt dålig som lärare..

så lägger utbilder på lite fula människor som jag letar upp







min tråkiga humor men men

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moget... Tror jag också skulle få psykbryt om jag hade dig som elev ;)

2011-09-14 @ 02:57:14
Postat av: Anonym

Äh, kände att det där var lite oshyst. Jag menar, snacka mindre skit, det är inte till din fördel, jag lovar.

2011-09-14 @ 03:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0