Harry Potter

nu har jag gått upp och lagt mig i soffan. ska kolla på Harry Potter o då kanske ni tänker vilken? men jag ska se alla 8 filmer!! o jaa de tar sin lilla tid men eftersom jag ska vara själv fram till typ 1 i natt (eftersom mamma jobbar o folk inte fattar att jag inte smittar om jag inte råstrular med dom..) så jag har lite tid på mig att se dom. ska faktiskt gå ut med hunden några gånger också :O! woooww! jag får gå ut :D asså typ känns som en instängd fånge som får gå ett varv i ett kvarter o sen får gå in igen ;) aja, bättre än inge als.. inte för att de e kul o vara med hunden men asså man får iaf gå mer än från sängen till soffan, från soffan till kylskåpet, från kylskåpet till soffan, från soffan till toan, från toan till soffan osv. men nu ska jag sätta igång här.

ni får gärna stalka mig på sms eller ringa eller vadf som hellst (kan prata någolunda nu!!) för e lite lagom sällskapssjuk nu!

puss på er



ohhh, gud vad läskigt!! undra vad som händer i sista :O -.-



vad tycks om min pälsklänning?

haha de e en filt som jag satte ett skärp på så den skule sitta upp. VET NI HUR SKÖN DEN E!?
aa o sen ansiktet undrar man ju vilken olycka jag varit med om, eller vilkA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0