idag

idag har jag varit i skolan
slut.

neej men jag har vell varit i skolan som de flesta andra ungdommar i dagens samhälle. haha o sen blev jag friend eftersom ingen annan tjej ville vara! hahahaha jag var i sistahand o jag blev x') jaja jag tror jag kommer bli ganska bra faktiskt? :S jag e ju snäll bara att jag inte gillar vissa människor som säger emot mig ;) o som friends så måste man ha åskikter o säga vad man tycker för att alla har rätyt o uttrycka sin åsikt x) hahahahahahaha asså kommer typ bli sparkad.. men men jag vann på Wordfeud mot grodan *stolt*. efter skolan drog jag till Linnea, käkade lite nudlar o annat gott o sedan drog jag hem. o de e där jag befinner mig nu :P så puss.



+



=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0