igår

dom var jätte duktiga idag på Wallmans, de var ett killnummer som var SKITKUL inte bara för att dom var halvnakna utan dom lixom.. aa de går inte o beskriva dom var så sjukt skojiga! men alla var jätte duktiga. maten var bajsgod som vanligt. Lite jobbig o äta fortfarande så fick tugga varje tugga 225 ggr.. men men de var de värt :) ska faktiskt när jag blit helt frisk börja jobba lite där :). *cashing* dehöver verkligen lite extra pengar (a)
aja lägger upp lite bilder. man ser inte så bra. men men.



Jocke, Darren och Bero (inte för att jag kan stava namnen men men)



samma små gossar







några sjönge en liten sång på hyllan :) där jag egentligen satt



bild ner från hyllan



den ffina lilla drinken jag fick :)



haha drinken och Anders, var tvungen att ta kort bara för att han inte ville vara med ;) såå
Anders in action allihopa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0