jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. :S

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN DEEEEEEEEEEEEEEEEET HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR SÅÅÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄVLAAAA TRISSSSSST! GrodaN firas, så henne kan man inte snacka med. mamma jobbar eftersom de är premiär på nya showen där hon jobbar o ahhhhhhh alla normala gör ju något roligt ute!! o vad gör jag? ligger inne o kollar på vadå? 4 reprisen av BIG-BROTHER -.- hur kul e de på en skala? + att jag e så sjukt irriterad på en person så jag håller på att dö! såå, aa .. de e mitt liv. man känner sig jävligt mobbad asså. jag har inga vänner :'( jooo, men dom e lite för coola för mig o e ute :( ajaa, jag ska inte ta självmord för de? vad tråkigt de blir utan mig :O fast jag e så udda, konstig och lite småjpbbig är jag ganska rolig o söt.. som alla säger ''de finns bara en Em'' o de stämmer nog. sen e inte de så positivt alla gånger men men, känner mig lite misslyckad här i soffan nu. skulle behöver en skojig person som muntra upp mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0