jepp nu drar jag..

.. till SÖS och ska få något (hoppas jag) så jag iaf kan svälja mitt eget saliv och kanske dricka lite vatten.. jag tror ingen riktigt förstår hur ont de gör.. men tänk er nålar som bara sticker i halsen av att bara svälja sitt eget saliv och att de pulserar i hela halsen fast man sitter helt still. btw jag kollade ner i halsen med en glasspinne och en lampa (kännde mig lite som en riktig doktor) o så om ni tänker att den lilla droppformade grejen i mitten av halsen så e de ju lixom en cirkel och den i men de e så svullet och blåsigt så de blir bara som en liten smal springa längst ner.. haha kan inte prata längre nu heller. de kan nog lilla GrodaN som ringde nyss intyga. hon fick prata med min mamma och ställa ja och nej frågor för jag får fram ''aaaaah'' eller ''ääää'' och som tur var fattade grodaN min ;) aja nu måste jag dra..



ungeför såhär fast min e helt igen svullen till alra längst ner.. (sorry för er som går o spyr nu)



man kan inte alltid vara fräch o snygg.. de e inte alltid gaaala hos mig heller ;)

Kommentarer
Postat av: maalin, din mor

du är såå söt ändå gumman!

Hoppas du blir frisk snart! puss <3

2011-09-20 @ 19:34:13
Postat av: anonym

stackars dig hoppas du blir bättre snart!! älskar dig o din blogg så roligt att läsa <3 :)

2011-09-20 @ 21:35:52
Postat av: Mumlan

Det är alltid gala på dig.. Du kunde ju till o med

skämta i väntrummet liggandes på båren.. Och en kamera

uppstucken i näsan har ju inte alla haft...

Det är lite Top Model det.... ;)

2011-09-21 @ 04:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0