körtelfeber!

hallå där alla ni som har/haft körtelfeber.

har nni några jävligt bra tips eller? jag käkar ju alvedon och Iprem och så. käkar lite glass men de hjälper inte så jätte mycke. skulle bli skitglad om nångon av er skulle skicka ett tips. ni behöver verkligen inte skriva namn. men skulle bli jätte glad om ni skulle kunna säga något som hjälper. e lite smått trött på dehär nu!!
såå komentera ert tips så e ni världens sötaste.


en sak till, till er som har/haft körtelfeber.
blir era läppar skit torra? min blir iaf det, kan ha på hur mycket läppbalsam, hudsalva, lippsyl, idomin allt. men såfort de torkat in e dom lika knastriga som innan, har aldrig haft problem med min läppar innan. så skulle veta om de e bara kjag eller andra ochså + få reda på om något hjälp er :)

snälla komentera era tips.
puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag hade de för ca ett år sedan, de som jag tyckte hjälpte. iallafall för halsen, var att ha halsduk hela tiden och gurgla i riktigt kallt vatten nån gång i timmen, sen sög jag på isbitar också. de funkade bra för mig. sen när jag började kunna äta lite igen dracka jag mest soppor, te och makaroner med smör. krya på dig :)

2011-09-21 @ 20:36:27
Postat av: Sofia

Jag hade för ca 1 år sedan och va sjuk hela sommar lovet har inget bra tips förutom att droga alvedon och sån däremot det med läpparna håller jag helt med jag blev så torr så jag börja blöda :S tycker synd om dig kramus

2011-09-21 @ 22:39:11
Postat av: Anonym

Du kan dricka mer än vanligt DRICK,DRICK,DRICK!!!

2011-09-21 @ 22:42:33
Postat av: Mumlan

Läpparna blir ju torra av att fin kropp blir uttorkad, då

du inte får i dig tillfälligt med vätska pluss när man har feber.

Då drick och smörj. / din egen husläkare

2011-09-22 @ 04:11:41
Postat av: Mumlan

Läpparna blir ju torra av att fin kropp blir uttorkad, då

du inte får i dig tillfälligt med vätska pluss när man har feber.

Då drick och smörj. / din egen husläkare

2011-09-22 @ 04:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0