maaaat!

haha är så sjukt hungrig så sitter o söker på mat!! ingen här verkar fatta att ''KVINNAN BEHÖVER MAT!!' åhhhhhhhhhhhh! asså jag har tränat o skiit! jag behöver verkigen mat! nununnnununununununununnNU! inte nån jävla frukt vill jag ha! utan en riktigt extremt stor tjockismåltid!!!!! skulle serriöst kunna skriva en sång om mat just nu! asså jag e dsperat!! :'( asså jag kommer ödöööö! o fy faan vad alla kommer sakna mig!! tänk er! aja går in i kyen o leter efter en vitlök eller nåt att gnaga på!



den vill jag ha!!



eller ngon jvla tjockis burgare!



men nej då! de enda jag hitta är en ! vitlöksjävel!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg!:) följ mej på bloglovin?;)

2011-09-09 @ 22:23:00
URL: http://weekdaysisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0