mattelekton-matte=lektion+facebook=läraren har misslyckats

asså serriöst! här kommer jag på morgonkvisten! ganska glad, tänkta fan vad skönt matte som e så lätt de ska bli skitnice som 1.a lektion. kommer in i klassrummet, ser vi ska jobba i böckerna (fortfarande på bra humör) öppnar boken, sätter en hörlur i örat, påväg in med den andra hör jag en längre bak i klassen. ''får ma lyssna på musik?''
läraren ''neej det får man inte'' fortfarande lugn e jag o tänker dehär löser jag. räcker upp handen (duktig som jag e) han kommer, jag säger ''asså jag måste ha musik när vi jobbar tyst för jag har tinituss och det går inte att jobba utan'' tror såklart an säger jaa självklar.. ''Absolut........ inte'' jag ''VAAAAA?'' men hallå? jag kan inte jobba utan.'' han ''vad synd för du får inte..'' o så går han därifrån. asså VAAA? serriöst e de bättre att jag e intte på facbook, chattar, bloggar lite, smsar lite. lixom även om han sa nej för at han todde att jag skulle byta musik för ofta eller skicka något sms här o var så skulle jag iaf jobba åtminstone 1 tal! asså serriöst nu gör jag ingentin för de går inte o konsentrera sig + att nu när jag e förkyld slår de lite lock för mina öron o då blire värre.. är man inte ganska misslyckad som lärare då? man får eleven att inte jobba ett piss! en elev som annars tycker matte e kul o endå levererar resultat! vad tänker han med? som att neka en synskadad att ha glasögon på lektionen för han tror de kommer ta för mycke tid att peta upp dom när dom tillat ner på näsan. asså förlåt men han kan inte må bra! sånthär blit jag sjuuuuuuuuukt irriterad på.. aja om jag har ig i matte kommer ja faan stämma honom!



ful e han också!


Kommentarer
Postat av: Elinore

oj va fin man är ^^<3

2011-09-07 @ 07:26:24
URL: http://byelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0