min ''underbara'' natt

jepp i natt har jag varit på akuten.. den här gången inte för jag trillade av någon häst utan för.. eller jag tar allt från början.

I torsdags innan träningen så hadejag lite ont i ryggen sen tränade jag o då blev den helt cp. så hade skit ont i den på kvällen och på fredan. på gympan, som var sista lektionen, kunde jag inte gå till varken gympan eller hem utan satt hela gympan + en timme till i soffrummet o samlade mig för att gå hem.

bäl hemma la jag mig i soffan o hade jätte ont i huvet och så somnade jag. när mamma kom hem hade jag skithög feber och lite ont i halsen. så hon åkte iväg o köpte iprem o alvedon och voltaren (gullit) så trckte i mig de käka o la mig. sen nästa dag mådde jag skit. låg med 3 täcken ´+ en pälsfilt och frös endå.. på kvällen kom mamma hem o sa att vi måste åka till akuten men jag var bara tvungen att kolla klart på ''fångarna på fotret'' eftersom Maria Montazamis döttrar Sara&Hanna var med men efteråt skulle vi åka in. gick in i mitt rum och sen kommer jag inte ihåg når förens jag hade en läkare upptryck i ansiktet o jag satt i en Rullstol!! snacka om jag kännde mig mongolid!!

jag hade altså svimmat och varit helt o kontaktbar så jag hadde typ legat bak o biledn o storgrinat x') aja

på sjukhuset så fick vi ta massa prover, vänta jävligt länge, ta fler priver, vänta, få tabletter, vääääääänta, få ta mer prover o aa.. tog blodtrycktror jag, tempen, blodproov, urinprov, en bommulstuss o halsen o så klämmde hon på hema mig o skit ;)

när vi skulle åka hem fick vi reda på att de var en slag körtelfeber som hadde typ satts sig på levern och mjälten eller nåt o såå ont i ryggen var typ samma orsak som dom 2 tidigare år bara att de blivit värre.

så fick åka hem fick typ nån karta över hur mycket övedoser jag kunde ta av alvedon o iprem. sen fick jag reda på de värsta JAG FÅR INTE TRÄNA PÅ EN MÅNAD!! trode jag skull slå docktor jäveln.. asså jag skulle bli frisk på 1-2 veckor men eftersom levern och mjälten var svulle så om jag fick ett slag på de så spricker dom. men serriöt kommer inte kunna hålla mig i en månad. vill ju lixom träna nu på tis ''/ så jag kommer säkert vara igång efter 2 veckor envis som jag e.

men men så nue jag hemma helt matt efter i natt och alla piller. så blir ingen kolla på DIF match idag ''/

stolt över er som tar er igenom hela inlägget ;) puss



förra gången jag var där ;)

Kommentarer
Postat av: mami malin

nämen lilla gumman då! :(

hur lyckas du alltid råka ut för massa grejer va? för det kan jag säga, det går inte i släkten denna gången! :O

hoppas du blir frisk snart finis <3

2011-09-18 @ 14:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0