nattinatti

nu ska jag sova + att jag har kommit fram till nu när jag e friends så ska jag
1.sluta svära
2.inte vara lika elak
3. alltid räcka upp handen.
4. prata i en sansad ton
5. stötta alla även fast man inte e kompisat
6. behandla alla likadant. man ska prata med alla lika mycket
7. ALDRIG  vara sarkastisk mot någon.
8. viktigast av allt. aldrig göra något dumt med flit.

såå det e de nya reglerna i mitt liv. såå hejdå med hammal em o hej nya jag.. så aa.. fast ne! jag kommer vara exakt lika dan bara att jag kommer få vara med på en sida till i skolfotokalendern, bli ricktigt fet av alla kakor o missa lite lektioner.. eller okej ska vell försöka att inte vara fullt så onskefull ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

du kommer inte klaar en enda -.-

2011-09-15 @ 09:30:29
URL: http://johannalagers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0