nu så..

..har jag äntligen slutat kräksas varje kvart.. skit äckligt men hela natten har jag bara spytt o spytt o spytt.. och eftersom jag bara ätit 2 mackor sen typ i fredagskväll (tror jag) så spydde jag inte uppnåt utom vatten i början o sen fanns de verkligen inget kvar eftersom de verkligen var tomt o de gör så ont o äta o dricka för halsen (nu har ni fått lite mysiga detaljer) så nu har jag äntligen slutat spy. e bara helt slut. aa idag blire hemma som resten av veckan -.- e verkligen jätte lessen att jag inte får träna på minst en månad.. alla matcher kommer jag missa i början :( typ har ångest.. menmen jag får vara med o kolla från och med Torsdag om ag får bestämma!! aja mamma kommer hem snart o håller mig sällskap tills hon måste jobba igen, men då tror jag pappa kommer o är med mig. det är så tråkigt att vara ensam. kommer säker våldringa någon stackare ;) 
aja pusspuss uppdaterar mer sen 



mina lite speciella föreldrar ;) 

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Nu ser man ju inte ut så där varje dag.. Ja fast speciell

är man ju varje ... Ha ha

2011-09-21 @ 04:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0