pantertanterna

nu så e de final i halv 8 hos mig! det är otroligt spännande här. Pantertanterna vill ju alla vinna ;) haha asså nu när jag varit sjuk har man sett allt möjligt undligt, roligt och massa man inte brukar se ;) o så i måndags så började kampen för pantertanterna i halv 8 hos mig ;) dom är extremt roliga faktiskt. för dom tycker själva dom e så häftiga och ungdomliga :P aja sen blire Robinsson och jag vet att dom flesta tröttnat på de! men jag kommer aldrig tröttna! när jag var liten var mina favoritprogram. Robinson, Fångarna På Fortet och Gladiatorerna. såå de e lite barndom i de och jag e somsagt lite fjantig ;) hehe efterdet så e det.... bamparaBAMBAMBAAAAA! Parlamentet! de e verkligen skit kul! men inget slog de då ''Björn Gustavsson'' var med! asså han e !! ''muy muy bién!'' I LOVE HIM!! aja, nu ska jag fortsätta se Pantertanterna! 



han e inte så charmerande.. men men



<33333333333333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0