R-U-B-R-I-K

japp, nuså e man vaken o kollar lite på tv. DET FINNS INGET ROLIGT ALS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aså serriöst bara för att inte kl är 19-22 (bästa sändningstid) såå behöver dom ju inte bara ha skitprogram! tänker dom inte på såna som mig? sånna som ligge hemma hela dagarna o e sjuka? de e ju inte mitt fel at jag måste vara hemma o då ska inte jag behöva plågas med, matlagningsprogram och tv-shop -.- aja nu ska man inte klaga jag kan alltid läsa tidningar.

i helgen så har vi våra första seriematcher. såklart kan intejag vara med. men jag ska verkligen försöka komma och heja på allt vad jag har :) ska faktiskt bli skönt att få komma ut på rikigt o inte bara t sjukhuset också. för om man bortser från att jag hoppade in i blien somm stog utan för o hoppade ut utanför sjukhuset o tvärt om så har jag inte varit ute på.. hmm.. 6-dagar.. snacka om att jag känner mig degig :P såå längtar lite smått faktisk! o allrahellst att få träffa alla, eller människor i huvudtaget.
nu tänkte jag läsa o sen vila lite

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0