sämst uppdatering? ja jag vet!

menmen! har inte riktigt hunnit (glömmt bort) aja i fredags var de ju skola (som för de flesta andra snorungar) sista lektionen orienterar vi.. behöver inte säga så mycket mer än att jag HATAR orientering!! ska ladda upp en video sen o jag ser helt jävla uppstressad ut o tuggar på tuggummit som om det var det sista tuggummit på jorden! (lever inte utan tuggummi! ett stakt beroeende) aja efter det drog jag hem o sedan åkte jag typ t Johan, som jag skulle sova hos. när jag kom dit typ käka vi sen så mobbade vi hans lillebrorsa lite x) (sånnt tycker jag r kul, elak som jag e) sen drog vi ut med lulle o nån ting en liten stund. men sedan drog vi hem och jag var skit trött o johan ville se på film så jag sov o han kollade på transformers! dom e skiit bra :O men pallante se en typ skit lång film ;) sen nästa dag flummade vi järnet typ åt korv i mackor eftersom de inte fanns korvbröd, att jag tog hans svarat mjuktisar så han tog mina ROSA!  jag höll på att döö! aja senare skulle jag hem o jag var så sjukt trött så gjorde inge mer än att vara hemma . mama kom hem senare på natten med donken tjock som jag e.

aja de var mina senaste dagar ;)

här kommer lite bilder.



orienterings mästaren



hahah våra otroligt fiina korvar




asså jag orkar inte. de roliga var att dom passade ganska bra! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0