snacka om att inte ha ett liv..

1. Ditt namn? - Em?

2. Hur Lång är du? - 1,72 (tror jag)

4. Spelar du något instrument? - absolut inte :O

5. Dina första tankar när du vaknar? - om jag bara blundar med ena ögat så borde jag inte somna o...m ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzZZZZzzzZz

6. Vart befinner du dig just nu? - sverige, stockholm, västraormine, korsöstigen, ormingeringen, 1 tr, i mitt hem, mitt i soffan.

7. Vem är snyggast? - jag!! aa men annar så.. Leonardo DiCaprio och David Beckham.

8. Vem vet mest om dig? - GrodaN skulle jag nog tro.

9. Vad vill du ha just nu? - Leonardo DiCaprio (lika ung som i titanic) o han ska hämta ett STORT glas obóy

10. Ditt mål i livet? - svensk hollywoodfru :D

11. McDonalds eller Burgerking? - Donken!!

12. Vad har du för skostorlek-? - 39-40

13. Vill du gifta dig? - ja, sen, om ett bra tag.

14. Din hårfärg? - typ ljusbrun

15. Skor du hade på dig idag? - har inte haft några skor idag.

16. Vad sover du i? - en säng?

17. Kläder du har på dig nu? - vill du allt veta ;)

18. Favoritårstid? - sommaren

19. Favoritmat och dryck? - pasta och obóy

20. Hur svarar du i telefonen ? - ja hallå de är Em?

21. Sov du ensam inatt? - nästan hela, tror hundjäveln var uppe och la sig på mig en stund.

22. Vad gjorde du kl 08 imorse? - sov

23. Vad var det senaste någon sa till dig? - du är så jävla konstig

24. Vad är det för väder hos dig just nu?- soligt fast typ höstkallt.

25. Godaste glassmaken? - åhh, alla som e godast!

26. Drömmer du mardrömmar? - jaa.

27. Favoritklädsel? - mjukisar och linne.

28. Favoritgodis? - chocklad!!

29. Hur många kuddar sover du med? -  3 st som ligger i en rad som var jag än ligger i sängen ska de finnas kudde. o så en som jag kramar så 4 st

30. Längtar du mest efter just nu? - att bli frisk o få träna!

31. Vad luktar det nu om du sniffar lite? - mysig jag som inte duschat på ett bra tag!

32. Saknar du någon just nu? - jaa! eller massa!

33. Vill du ha barn? - jaa när jag fått min 1.a rynka vid 30 års ålden. sen ska jag fylla i den med restilan

34. Längtar du till din nästa födelsedag? - jaa, vem vill inte bli 15..? o så har man så underbara föreldrar som ska ge mig en moppe (A)

35. Tycker du att du har fin dialekt? - haha nee, jag pratar skitskummt.

36. Tycker du om fester? - nej, jag gillar o sitta i ett mörkt rum och tänka på illrar!

37. Tycker folk du är snygg? - vissa dagar bah åhh, amazing! i´m FABULOUS. och andra bah.. hepp nu ser man ut som gollum igen -.-

38. Har du använt någon hårprodukt idag? - nej? JAG E SJUK!  

39. Vad har du för planer till helgen? - ska försöka gå på matchen mina kära lagkamrater spelar UTAN MIG! :(

40. Viktigaste frågan, vem är bäst? - självklar e de jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0