so

nu har vi so och jag har övertalat min so lärare att han ska göra en pompomdans sista lektionen på terminen :) stolt att han sa att det händer nog. lite innan kansje ag gö de :D haha skit nöjs e jag nu :P aja igår var jag på rålis! det var skiiiiiit roligta att få träffa dom :) sen var jag med grodan o så mös vi okring en massa! sen så kom grodans pojkvän Lukas.. o då pussades dom bara hela tiden. så jävla trisst. haha nej nej jag fick vara med på ett hörn.. nu tänker ni att jag kanske fick ge en kram.. men neej neej jag´fick prata om massa saker som har hänt mig. såå jag fick ite vara delaktid i deras förhållande! meen jag ska komma in på nåt sätt nån gång i framtiden. nu måste jag fortsätta jobba med den industriellarevulotionen sjik kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o så va de inte de :PPPPpppPPpPPPpPPP

puss hej



snusk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0