@ soffpotatis i soffan

hajhaj nu ligger jag i soffan har tryckt i mig 3 mackor och kollar på en film på 9.an. skit skönt att vara själv ett tag o barna chilla faktiskt :) ska möta uupp Johanna senare. aja igår så var ju Elin o jag hos Elin och kolla på film. mötte oscar, nelly o henne pojkvän påvägen (kommer aldrig ihåg vad han heter!) haha så jävla fummiga oscar och jag var x') aja! elin o jag hyrde en skräckis den var faktiskt ganska bra! men läskig. sen var det the cinderella story på tv så vi såg på den också! sen åkte jag hem! somnade på bussen o blev väckt av chaffisen på slutstation x') haha så fick åka tbx men men ;) sånt häner :)



fiina osociala Elin.. haha

Kommentarer
Postat av: -

Det går ett ryckte om att du och Anton björling har haft sex är det sant? tror inte på det själv tror sällan på rykten men undrade bara!!! Bra blogg iaf

2011-09-04 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0