somnade i soffan

såså, nu vakmade jag o jag sov i soffan! så har en lagom nackspärr.. -.- bra bra em med matcher o allt idag!.. nej men jag får bada o försöka mjuka upp lite, de läser sig. jepp idag blire storängshallen med matcher mot.. ehh.. de kommer jag inte ihåg men det var ett par ganska bra lag i think.. pappa ska typ hämta mig kl 10 hära.. så ni kanske undrar varför jag inte sover? joo såhär e de! ja mitt säbarn kan bara somna om när jag vet at skolan väntar x') ;S aja ska göra en ny design.. eller inte jag! det ska jag låta Gordis göra eftert  som jag e ganska IT befriad ;)



e så frukansvärt ful så får bli en gammal ;P

Kommentarer
Postat av: Avundsjuk!

skulle göra vad som hells för att se lika perfekt ut som du.

perfekt kropp

perfekt ansikte

perfekt hår

perfekt utstrålning

pervfekt liv..

2011-09-04 @ 14:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0