soppa!!

fattar ni hur extremt glad jag är! o vill ni veta varför? joo jag har fått i mig 2 dl soppa! fattar ni hur extremt nöjd jag e?! iof så e jag så mätt nu så jag mår illa (tänk er, jag som kan äta hur mycket som hellst) o sen har jag också fått i mig en mugg saft. och tro inte bara derför att jag e på bättringsvägen.. neej utan på sjukan fick jag nåt skitäckligt som känndes som snor/slem i konsistensen.. aa men iaf de skulle jag hurgla i (spydde lite men men) aja när jag kom hema har jag efter lång tid fått i mig allt dehär!! utan mat sen i fredags och typ inte druckit nåt utom hanske 2-3 dl per dag! så jag e inte bara lite glad nu ;) helt ointressant för er, men jag e glad att jag fått i mig de så jag slipper läggas in på dropp..

aja men iaf, blir jätte glad övr folk som skickar sms, skriver på bloggen eller skriver på facebook, lycka till och massa! supergulligt! eftersom de e så tråkigt att vara sjuk så mycket så blir man superglad! så de får ni jättegärna fortsätta med, de e super sött :D



missade en träning idag och saknar det redan SJUKT!! man vill ju vara med. e så sjukt sugen. o de e surt att man missar dom första matcherna i serien ''/  men men jag kan ju knappt gå eller hålla en gaffel själv så de är bara vänta! längtar iaf tills man får kolla på träningarna iaf.. :)

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Jäkligt trist att få en sån här segdragen sjudom! Men start är

du tbx i målet igen. Håll ut ock käka o drick på..

2011-09-21 @ 04:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0