today

jag har ingen aning om vad jag ska göra! eller asså om jag inte ska träffa nån så e jag nog bara hemma, och det e ganska bra om jag e de. för då behöver jag inte tvätta håret :D nu tänker ni vad e de där för äcklig människa!? men såhär e de. de e skolfoto imorgon o om jag inte tvättar håret idag o låter de vara lite flåttigt så blir det skiiiiit snyggt imorgon! annars blire typ ingen skilnad. menmen! man ser endå ut som en jävla mongolid på alla skolafoton! haha!
aja ska se på spartacus nu eftersom jag inte såg de igår :P

 

haha vintras med bästavän! så jävla snygga vi e! hade helt glömmt bort bilden tills jag såg den på hennes blogg.
kommer aldrig glömma den dan! älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0