vad hemskt

jag sitter och kollar på 112?på liv och död. och så är den en mamma som ringt. och när polisen kommer dit berättar hon att hennes SON hotat henne med typ nåt slags vapen och misshandlat henne o skiit. asså tänk sin son som man har uppfostrat, uppoffrat massa för och lixom älskat och sen göt han så så man måste anmäla honom och så dom måste gripa. Tänk vad hemskt att man måste ANMÄLA sitt eget BARN. Om jag skulle vara hon skulle jag vara helt förstörd. att lixom stå o säga att man är skit rädd för sin son dör inne och att dom måste gripa han nu annars så vågar hon inte bo kvar.. aa där hon nu bor. SNACKA HEMSKT! aja de var bara de jag ville säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0