vakensombajsiken

nu har jag vaknat o håller på att leta efter nåt där de står var jag bor eftersom jag inte vet de.. ouppsi :$ men men man kan inte kunna allt, för när man e som jag. så jäkala bra på så mycket saker (i snudd till allt) så är det okej att man inte e så bra på nåt och jag då är inte så bra på min adress ;) idag så händer det massa roliga saker :D ska ligga i soffan,, tycka synd om mig själv, hålla på med datan lite, smsa lite och sen kanske jag tilloch med ska göra soppa o förhoppningsvis får jag i mig 3 dl idag :D wiiiiii för mig -.-
aja kan skriva mer om min intressanta dag sen eftersom ni e sååå intresserade whopwhoop



såhäääääääääääär söt e jag


Kommentarer
Postat av: Mumlan

Det otroliga är att skämta kan du i alla fall..

Tänk bara på när du var på akuten o var svindålig och momstersköterskan kom in... Ha ha

2011-09-22 @ 04:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0