wtf HÖST?

asså serriöst, då kom jag ut va o så... gissa vad?? ALLA LÖV VAD TYP ORANGE/GUL,ROSA,RÖDA! nej men fatta! de har gått o blivit höst medans jag suttit inne o ruttnat :O aja, de var faktiskt mysigt o få lite luft. jag e ju inte den som gillar o gå ut bara föra att gå lite egentligen.. men de här var sjukt mysigt. tror jag ska gå ut mellan varje film :) o nu blire de ''Harry Potter och fången från Azkaban'' egentligen min favorit. såg den minst varannan dag i typ 2 år när den kom ut ;) hihi, jag är verkligen harry potter nörd! men men, thats me.



jag utför en trollformel


en invärkar så ett magiskt ljus uppstår



o om jag skulle vara med skulle jag ha denhär som omslagsfoto.!! riktigt häxlik och magisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0