Det är Söndag för er som inte vet.

Just nu ligger jag och min slav i sängen och han ska snart påbörja sitt slavarbete, DISKA :D

Igår när vi åkte hem från matchen så gick vi inte på coop och skulle hitta något att käka, efter en stunds tänkande Kom jag på den tjocka idén att köpa beanesesås och köttbullar och sedan koka pasta! Så de gjorde vi. (han betala och det tyckte han var viktigt att jag skrev för att alla ska veta vilken gentleman han är, ganska självklart om ni frågar mig) ;)))) aa så vi tryckte i oss de t gladiatorerna.

Idag äre match, ska till pappsen innAn och fixa lite saker. Sen så e de match mot Hässelby. Jag är så jäääävla nervös av någon anledning. Aja, nu ska snart slaven upp o städa puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0