Gästbloggar

Tja tja! Nu äre andreas "zylt" Synnergren som skriver! Ja kan berätta lite om mig själv! Jag är en pöjk på 15-år. Ja jag är äldre en Em så jag har ju lixom lite mer i bagarget. Ja fanns ju när trazan och banane regerade! Hon är ju en sån som är bortskämd med hd hela livet! Jag spelar hockey, men de går ju lite sådär, vi torskar allt! Men de är ett bra sätt att hålla kontakten på.
Min bästis heter Kevin. Han är en ung fresh man som letar efter kärleken. Han har en kk som ingen får veta namnet på. Han är en bra kille med medelbetyg. Han tror han är biff men ja fet ej fan asså! Nu äre match så ja kan inte skriva mer. Puss!

Här har vi godbiten! Fråga Em så får ni hans nummer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0