hej..

hej, jag har nyss fått reda på att.. asså jag kan knappt säga det men jag har fått reda på att vi ska åka.. vill inte skriva ordet så



sånna obehagliga saker ska vi åka nästa vecka. jag är så besviken på min skola. Och är i ett sånnt jävla deppmode nu så.. aa jag vet inte riktigt vad jag ska göra. jag som så smidigt inte riktigt gett någon tid åt min pojkvän att få på mig ett par skridskor och åka med mig (han tycker tydligen det skulle vara skitkul eftersom han vet hur otroligt dålig jag är, och att han är som en liten isprinsessa i hockeyrinken..) aa och så kommer skolan och förstör.. :'( börjar nog gråta snart. vad är det nödvändigt för? ''nej men jag flyr från en våldtäcksman och tar på mig mina skridskor och eftersom vi haft skridskor på gympan kan jag åka suuuuper fort'' asså njaa, riktigt så går det inte till va. + att jag kan bli grymmt skadad, för när jag trillar så trillar jag oftast på knäna och aa.. vad är jag? jo INNEBANDYMÅLVAKT, och vad gör jag? jo jag står på knä! och tror ni att jag kan det med skadade knän från skridskorhelvettet? svar nej, skulle inte tro det!
så jag, Em Maria Kristina Ståhl Lundström, borde inte behöva åka bajs skridskor!
Dem kan (är ganska säker att det blir så) förstöra min karriär :( och då när jag blir världens bästa kan dem inte säga att ''åhh, henna hadde jag i gympa'' så aa! jag tänker INTE åka skridskor!!!! (punkt)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0