Jag tor inte någon missat att det är Alla<3Dag

Somsagt de e Alla<3Dag idag, och ja jag har pojkvän och jag är endå Forever alone. Min kära gris är och åker skidor. Jag ska inte skylla på honom utan den "NÅGON!" som la en fucking skiddag på alla<3dag, hur tänkte den? Jag lovar att det är en ensam jävel som bah haha! Nu ska vi splittra på människor en sånhär dag.. Vad är de för hjärtlös människa, jag blir så upprörd!! Det är så jävla egoistiskt bara för att den ska ha något att göra och kolla på söta små undommar åka skidor bara för att det är en pervers jävel som inte vill vara ensam utan vill kolla på svettiga ungdomar som i pauserna som råkar hälla varm choklad på sig och han är en sån som tänder på sånnt (lägg märke till att jag tydligen vet att det är en han) o ahhh! Blir så upprörd!...

Iochförsig han jag endå inte kunnat träffa han eftersom jag har träning och måste gå på den för att få en chans att få köra tullingematchen ist för Nacka Wallenstam matchen.. Men endå!!!

Så alla fina! Ha en super mysig alla<3dag och träffa någon du verkligen gillar, en vän, pojkvän/flickvän eller så enkelt som familjen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0