Länge sen!

Jag vet jag varit as DÅLIG på att blogga. Nån som verkligen lagt märke till det är lilla söta Kevin. Så aa, nu Kevin ska jag försöka blogga iaf lite mer.

Idag rå skulle jag egentligen dragit och bowlat med Deas, Soffan och sofias levande kåtbock ;) .. Men det blev inte av eftersom vi kom fram till att vi inte skulle hinna. Lukas Synnergren hälsar nu bah helt random att han ärBÄST på hockey!! Mycket bättre än Deas! Aa asså är på deras träning nu om ni undrar ;) AS KUL!!!!!! *sajk* men har börjat vänja mig. Sen blire sova hos Deas! Ska tvinga han se någon bra film(vi har inte samma filmsmak så det kommer bli fight.. Men Eftersom jag är starkare så kommer jag få min vilja igenom :D

Imorgon har jag och Bebi varit tsm i 2 månader!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD och då tänker ni säkert, vad mysigt ska ni på bio? Mysa hemma? Göra något speciellt? Svaret är förstårs... Neeej! Han ska spela paintboll med sina små vänner.. Men det här är självklart inget ovanligt att han inte är med mig när de e lite speciella dagar..
1 mån dag= den kom han inte ens ihåg!!!
Alla<3dag= han är och åker fucking skidor ist för att vara med mig.
2 mån dag= paintboll.
Ni kanske tycker han är värdelös?! Aa det gör jag med men han är världens finaste iaf. Jag får Vell leva med att han dissar mig. Jag ska endå träna imorgon men endå, han måste skämmas lite ;)

Nu har jag skrivit as långt! Grattis till er som orkade

Puss

Har man tråkigt så har man.. Mitt B i bild vetja fan inte vart de kom ifrån !!

Haha, töntarna på sidan av som inte får spela.. Han i blått närmast e min, han e inte så bra, de e derför han står där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0