Måndag..

Måndag igen dårå! Snacka om ångest! Det gick inte att komma upp i morse!
Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera. Så tänkte jag skriver om helgen här istället.

Fredag.
Drog t Deas efter skolan. Var hos han och mös, sen så kom hans mormor, morfar, farmor & farfar på midag. Har fasen snart träffat hela hans släkt.

Lördag.
Drog jag och Deas på match. Tullinge-MSK. Gick åt helvette! Och jag var då jävla febrig så aa..
Sen hade han träning då kolla jag o hans mamma på Whitney Houston's begravining. Efter de hämta vi Andreas så drog vi t mig.

Söndag.
Vaknade, drog t hans match, kollade på den. Drog sedan och mötte upp Johanna. Vi Köpte Donken och drog t gärdet och kollade först på mitt lag som spelade mot Nacka W. 4-3 t oss. Sen var det Dif DJ mot några som vi också kollade på. Drog sen hem och kollade på big brother! Typ as tråkiga människor med i år. Förutom hon blogg Hanna som jag inte tror någon har missat!

De var min helg puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0