Nej men varför ALLTID jag!

Det är alltid jag fulla människor ger sig på och är översociala! Han kom fram och frågade om jag kunde prova ett headset som han hitta. Eftersom att jag är så snäll (tro de eller ej) så kan jag inte säga nej. Så jag prova o de funka. Sen så var ju vi typ bästisar. Han skulle bjuda på semlor och frågade om han fick tuggumi och allt. Han var djurgårdare förstår ni så allt var ju toppen när jag också var det. Sen så blev han lite tårögd när han skulle gå o sa att jag var den finaste och trevligaste människan på länge, och att om alla var som jag skulle samhället faktiskt vara vackert. Jag jöll med och vinka hejdå. Japp, de är det trevligaste som har hänt än så länge på alla hjärtans dag. . Asså min har varit kass så missförstå mig inte.

Och tro nu inte att jag tog emot en semla från en villt fremmande person (jag gillar inte de i mitten) utan jag sa att han skulle spara de tills senare.

Många är ju svin rädda för fullisar, men de ska ni fan inte vara, dem flesta är faktiskt snälla. O de finns inte fler farliga fullisar än vad de finns nyktra människor.


Nu blire hem o sova, sen träning, hem o laga mat o sen sova lite Forever alone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0