Sovmorgon.

Det är så jävla nice med sovmorgon! Vi har ju inte de annars som senast börjar vi 08.45.. Så de e inte helt fel med halvklass så man får börja 09.35 :'D
Igår slutade matchen 5-0 till Värmdö. Personligen tyckte inte jag de riktigt stämde, för om man kolla på spelet skulle de typ blivit 5-4 till Värmdö. Men haha Max var så duktig så aa.. Det blev lite aggresivt på planen så jag pratade hysteriskt med Malin (en kille i haninges lillasyrra) haha aja. Ikväll är de träning och i helgen borde de vara jag som står matchen eftersom den andra inte var med i Tisdags och träna. Så jag börjar redan TAGGA inför Hässelby i helgen!! Vi får hoppas de går lika bra som sist då vi vann med 1-3 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0